BI

2016

한국의 맛을 세계로.. l Tastes of Korea, to the World...

가장 한국적인 것이 가장 세계적이라는 말이 있습니다. 이것은 바로 NH Farm이 지향하는 Brand Identity의 철학이기도 합니다. 한국적 이라는 것은 아무것도 가감하지 않은 한국의 오랜 전통과 맛의 미학입니다. NH Farm은 지리적 문화적 국경을 넘어 한국의 맛을 세계에 전파하는 교두보 역할을 할 것입니다.

There is a saying that the most Korea-like things are the most world-leading things. This philosophy is the brand identity that NH Farm seeks. The most Korea-like things are the old tradition and tastes of Korea as they are. NH Farm will play the role of the bridge to spread the tastes of Korea to the world, beyond the geological and cultural boundaries.

「最も韓国的なのが最も世界的」という言葉があります。これはこのNH Farmが目指すBrand Identityの哲学でもあります。韓国的というのは、何も加減していない韓国の古き伝統と味の美学であります。NH Farmは、地理的文化的国境を越えて韓国の味を世界に伝播する橋頭堡の役割を果たします。

有句话说,最具韩国特色的就是最具世界性的。这也是NH Farm向往的Brand Identity哲学。所谓具有韩国特色,就是指不加不减任何其他因素,是韩国悠久传统与风味美学。NH Farm超越地理上、文化上的国界,将扮演传播韩国风味到全世界的前哨兵角色。

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